Assemblea oberta. Construïm un poble nou per fer un país nou?

Vols canviar el teu poble? Aquesta és la pregunta que, des de la CUP, us fem a tots i a totes. Sembla senzilla. De fet ho és molt, si la resposta és no. Però potser, com nosaltres, penseu que sí. Que ara és l’hora. L’hora de canviar, de construir alternatives diferents. Potser, com nosaltres, penseu que no es pot aspirar a construir un país millor sense que el canvi comenci des de baix, des del nostre poble. Potser.

Potser també, com nosaltres, teniu la percepció que gràcies a tots aquells que ens han governat en les darreres dècades, el nostre poble s’està quedant enrere en tot: en serveis socials, en cultura, en lleure, en educació. I potser també, com nosaltres, us adoneu que si el poble avança és gràcies al potent teixit associatiu que mou i que dinamitza el poble: o sigui, que allò que sí que funciona, és gràcies a vosaltres.

Potser, com nosaltres, esteu fartes i tips que ens governin professionals de la política que no han treballat mai de res més, membres de partits que mai han gosat presentar-se en solitari amb el seu programa a unes eleccions però que acumulen sous i càrrecs, entre els quals el de l’ajuntament del poble; de polítics que anteposen el seu ego personal als interessos generals del poble; de polítics anodins de qui, el millor que es pot dir, és que son prou bons gestors per saber que si tens quatre no pots gastar cinc, però incapaços d’anar més enllà.

Potser, com nosaltres, creus que ja és hora de transformar la nostra realitat quotidiana.

Potser comparteixes aquestes o altres reflexions similars. Si és així, et convoquem. Perquè des de la CUP volem que el poble canviï, que esdevingui els fonaments indispensables per construir un país nou, més just socialment, més democràtic, millor. Però soles no podem. Us necessitem. A vosaltres.

Perquè la CUP no és ni vol ser un partit més. Només som gent normal, com vosaltres, que aspira a viure en un poble i un país millor. No ens volem dedicar professionalment a la política: som simples persones que entenem que la política és quelcom que ens afecta a tots i a totes i que, si volem tenir-ne un control, hem d’implicar-nos. Perquè, si no, altres decideixen per nosaltres allò que a ells els convé.

Per això us convoquem, et convoquem a tu. Per parlar-ne, per decidir, per implicar-nos. Entre totes i tots ho podem fer. Sense tu això no té sentit. No esperem que ningú ens solucioni la vida: agafem-ne les regnes amb les nostres mans.

Per això et convoquem a una assemblea oberta el proper dissabte 27 de setembre, a les 18.00 h al casal Estel Roig. Per parlar-ne, per decidir si hem de construir una Candidatura d’Unitat Popular (CUP) per a les pròximes eleccions municipals, que se celebraran la primavera que ve. Per mirar-nos als ulls i preguntar-nos i respondre’ns si ens veiem capaços i capaces de tirar-ho endavant.

T'hi apuntes?