La CUP de La Bisbal presenta la seva candidatura a les municipals

La Bisbal d’Empordà també comptarà amb una candidatura d’unitat popular a les properes eleccions municipals. L’assemblea del nucli local de la CUP ha fet pública i oficial la intenció de vestir una candidatura per a presentar-se a les properes eleccions municipals, amb la intenció de construir des de baix un nou model de poble per a un nou país. L’acte de presentació de la candidatura s’ha fet al casal Estel Roig, referent de la lluita de l’esquerra independentista al Baix Empordà.

La CUP, després de mesos de treball i assemblees, té a punt un projecte engrescador per fer de La Bisbal un referent de noves formes de fer i entendre la política, per construir entre totes i tots el poble que volem. Per això, la CUP apel·la a la participació popular com a motor de presa de decisions que ens afecten com a ciutadans i ciutadanes. En aquest sentit, inclús el propi programa electoral serà decidit en assemblees i conferències temàtiques i sectorials obertes a tothom, que es realitzaran des d’ara i fins poc abans de les eleccions municipals en diferents espais del nostre poble.

Aquestes assemblees obertes tractaran sobre les grans àrees temàtiques que, des de l’assemblea local de la CUP, hem cregut imprescindibles: Model educatiu, model mediambiental, territori, model econòmic, justícia social, participació ciutadana i model cultural. Sobre aquestes 7 grans àrees temàtiques giraran les propostes que des de la CUP volem compartir amb totes les persones que tinguin ganes de construir una nova Bisbal, un nou poble com a base del nou país que volem.

Assemblea Local de la CUP. La Bisbal d’Empordà, 10 de gener de 2015.