Qui encapçalarà la candidatura de la CUP La Bisbal a les municipals'15?

Des de l'assemblea de la Cup de La Bisbal, arran de les especulacions i expectatives que s'han creat després de fer publica la presència de la CUP a les pròximes eleccions municipals sobre les persones que encapçalaran la llista, fem públic el nom de les set persones que aniran al capdavant.

Així i tot nosaltres no creiem tan important els noms de les persones que formen part de la llista sinó el projecte i la feina que estem fent i que s'ha de fer i que no l'entenem sense la participació de totes i tots. En definitiva la llista podem ser qualsevol d'aquelles persones que tinguin ganes de treballar, construir, pensar, debatre ... una Bisbal dissenyada des del poble i per al poble.

Dit això, en Carles Puig, la Maria Roure, la Jess Folch, en Pere Maruny, en Josep Maria Castells, en Ferran Duran i en Marçal Collell, seran les persones que encapçalaran la llista de la Cup a les pròximes municipals.

Aprofitem per anunciar les dates dels pròxims actes:

> Assemblees obertes per barris, 1 de març als pisos de Sant Martí (barri del Convent) a les 12h, 14 de març a les 12h a la plaça Benet Mercader (centre vila).

> Taules participatives: el 21 de març a les 17h parlarem sobre el model econòmic municipal amb una membre del seminari d'economia crítica TAIFA al Casal Estel Roig i el 28 de març taula participativa sobre el model participatiu.

Salut i feina!

Assemblea CUP La Bisbal, 16 de febrer de 2015