Notícies de La Bisbal

La CUP de La Bisbal es manifestarà al costat de la gent de l'EMpordà es mou el diumenge 26 d'Abril en suport a un model d'educació pública i de qualitat.

Comencem la primera ronda de quatre assemblees obertes que anirem realitzant a quatre zones de La Bisbal per escoltar què opinen, què pensen, quines necessitats, quines mancances... tenen les veïnes i veïns del municipi.

Diumenge dia 1 de març a les 12h serem als pisos Sant Martí (barri del Convent) tot fent el vermut.

Fem dels barris el motor del poble!

Comunicat de presentació de les persones que encapçalaran la candidatura a les municipals 2015
Apostem pel consum sostenible i de proximitat.

La cultura és un element fonamental de la vida, la cohesió social, les relacions personals, la identitat individual i col·lectiva... És un dels elements vertebradors de la convivència en un municipi i mai és igual enlloc.

Des de la CUP La Bisbal entenem la cultura com un tret distintiu, ric i variable, que necessita una planificació i gestió molt participatives. Perquè és de totes i ens identifica.

Com ja vam anunciar, el dissabte 24 comencem el cicle de taules participatives, que tenen com a objectiu construir el programa electoral de cares a les municipals de maig entre totes i tots.
La Bisbal d'Empordà també comptarà amb una candidatura d’unitat popular a les properes eleccions municipals.

L’anomenat Nou 9N, un succedani del que havia de ser el ple exercici del Dret a Decidir, resultat de la impugnació que el règim ultranacionalista de l’Estat Espanyol i els seus aliats van fer de l’original, torna a córrer el risc de ser reprimit sense contemplacions pel Règim. Davant d’aquesta previsible conjuntura, des de l’assemblea local de la CUP a La Bisbal d’Empordà ens preguntem i volem preguntar al conjunt de la ciutadania, entitats, organitzacions polítiques i partits, què pensem fer?

Pàgines