Apaga la por, un nou model d'energia per a tothom.

El model energètic ha esdevingut, en els últims anys, un dels fonaments principals per el canvi en el model de consum.

El monopoli energètic predominant a casa nostra és una de les causes principals que fa que, a dia d’avui, l’energia procedent de fonts renovables no arribi al 30%, tot i el potencial en recursos del qual disposem.

Des de la CUP La Bisbal donem suport a un model energètic enfocat a un augment de les fonts renovables i apostem per un mercat energètic lluny del monopoli actual.

És per això que convoquem a les bisbalenques i bisbalencs a participar en la xerrada oberta sobre model energètic que tindrà lloc el dia 24 de gener al Casal Estel Roig, a 2/4 de 12 del matí.

Amb la mirada ben focalitzada sobre com fer front a la pobresa energètica, al llarg de la xerrada es parlarà sobre alternatives del model energètic actual, estratègies cooperativistes, ens endinsarem en l’ús de diferents energies renovables, i es presentaran exemples reals de com millorar l’eficiència energètica, amb els beneficis individuals i col·lectius que això suposa.